teisipäev, 28. aprill 2015

Minu südant ja meeli kütkestav teine hobi

Mulle on alati meeldinud pildistada. Enne My Romantic Dream'i aega olen pildistanud rohkem sahtlisse ;) Kuigi palju pilte on leidnud oma koha scrapbookingu albumis, mis ma olen teinud oma tütardele.
 
Nüüd olen saanud pildistada oma redisaintud mööblit, luua pilte, mis annavad edasi meeleolu ...
and I LOVE IT :)
 
Hetkel tegemisel kaks vitriinkappi, kuid seniks mõned pildid, kuhu jäi peale minu kulla-kallis väiksem tütreke koos kaisuloomaga.
 
Koerakutsikas on talle nii oluline, et on temaga nii mõneski kohas truu sõbrana kaasas olnud...ja seetõttu nii mõnigi kord pesus käinud ;)
 
Meil on kogunenud üpriski suur peavõrude kogu ning leidsin ka pinterestis huvitava idee, kuidas neid hoiustada. Kui valmis saan, näitan teilegi. Sinine lipsuga peavõru ja kingad on pärit Reserved'ist.
 
Metsa all võib veel leida taevasiniseid sinililli!

 
Et kõigis oleks nii palju hoolivust ja armastust kui väiksel tüdrukul oma kaisulooma vastu!
 
Kathy

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...