reede, 3. aprill 2015

Meie tubased tegevused

Lapsed on olnud juba kolmandat nädalat lasteaiast kodus. Köha ja nohu on laste arust väga head haigused, ei pea lasteaeda minema ega ka voodis haigust põdema.
Igasugused tubased tegevused on meil väga "in". Täna said nad salakapist uued kleepsuraamatud, mis on nende poolt väga armastatud.
 
Suurema tütre kleepsusraamatu teemaks oli kodusisustamine. Stiililt on see mööbel sarnane minu redisainitud mööbliga. Kas mitte see vitriinkapp ei meenuta minu omasid :P
 Väiksema tütre lemmikud on kõiksugu loomadega seotud raamatud ja kleepsu loomaraamat on kõikse parem.
 
 Lapsed soovisid voltida, kuna ma peast ei teadnud peale lennuki voltimise midagi, tuli abiks võtta youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=lDC0gdrcauI - kuidas voltida jänkusid.
Alustasime kõik väga innukalt, lapsed andsid üsna ruttu alla, mina jäin jänni ühe koha peal, kuid tänu issile said kõikide jänkud siiski valmis :)
 Jänkude voltimisest järele jäänud paber läks käiku järgmises mängus. Kindlasti kõik teavad seda mängu, kus vaja sildil oleva teksti järgi järgmine silt üles leida. See on ka hea viis, kuidas lapsed panna põnevusega lugema ;)
Kui mu onu peaks seda postitust kunagi lugema, siis aitäh sulle, et sa minuga seda korduvalt viitsisid mängida ;)
 
Ilusat tulevat nädalavahetust teile!
Meil plaanis mune värvida ja jänkude peidetud mune otsima minna.
 
Kathy


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...