teisipäev, 7. aprill 2015

Me oleme türkiissinise värvuse lummuses/ We are deeply fascinated in turquoise

Olen blogis peale redisainimise kirjutanud ka muudel teemadel: sisustus, meisterdused, reisimine ja muudest leidudest. 
Seekord juttu kõikide tüdrukute lemmikteemal : aksessuaarid.
I have written a lot about redesigning furniture, but also little bit about home decoration, DIY, travelling and other interesting topics. This time my focus is on girls favourite - accessories.
 
Käisin poodlemas ning Reserved´i lasteosakonnas jäi mulle peamiselt kätte türkiissinises värvuses aksessuaarid. Nii mina kui ka mu vanem tütar oleme sellest värvusest vaimustuses. Mulle on see kui meenutus vahemerest ja tütrele seostub sellega kohe Jääkuninganna Elsa.
I was shopping and suddenly i saw turquoise color accessories in "Reseved" . Me and my older daughter are fascinated in turquoise, to me, it reminds Mediterranean sea and to my girl - Elsa from "Frozen".
Selliseid kingi oli poes viimane paar, ma lihtsalt lootsin, et need vastavad ka numbrile. Läks õnneks, sobivad super hästi.
These shoes were the last ones, I hoped they fit, they did.
These shoes are perfect.
 Minu õde tegi kauni kalasaba soengu ja kõiksugu lipsukesed on meie pere lemmikud.
My sister made beautiful fishtail hairstyle and all kinds of bows are our family favorites.
 
Kõik need tooted on ostetud Lõunakeskuse poest Reserved.
All these items are purchased from Reserved store.

Et see soe ja päikseline kevad kiiremini tuleks
If just the warm and sunny spring could come quicker.
 
Kathy

1 kommentaar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...