neljapäev, 21. august 2014

Pesupäev- oh seda rõõmu

 
Pikaajalisemad minu blogi külastajad juba kindlasti teavad, et mulle meeldib oma tooteid pildistades panna nad situatsiooni.
Viimast minu redisainitud riidekapi pilte olete näinud, tookord olid need enne ja pärast võtmes.
Seekordne lugu: KLEITIDE PESUPÄEV :)
ja neid meil jagub :)
Kuna ma olen kahe imearmsa tütre ema, siis kleite on meie kodus palju. Siin pole midagi imestada, poes on niivõrd suur valik kauneid kleite tütarlastele ja nii ongi neid terve meie laste riidekapp täis:)
 
 
Ei raatsi ma neid ära müüa ega ära anda. Talletan need lastele, eks siis suuremana kunagi vaatavad jah ehk läheb mõni kunagi ka lapselapsele selga ;)
 
Tean, et vähemalt mujal on hästi populaarne see, kui hoitakse laste esimesi asju ja riideid mälestusesemetena alles. Ühes blogis nägin, kus need olid pandud väikestesse kirstudesse/laegastesse.
Kuigi kõige armsamad mänguasjad ja esimesed riided on mul alles hoidud, siis paneksin nendesse kirstudesse laste kleidid. See oleks ka hea lahendus selle jaoks, kuhu panna kõik juba väikseks jäänud kleidid, et ruumi teha uutele.
 
Kui kleidid kuivanud, pannakse need ka riidekappi. Seekord siis kappi, mis nüüdseks on värskena oma kodus tagasi. Kahele stangele mahtusid kleidid ilusati ära.
Kaadritagune pilt. Lastele jätkus tegevust pikaks ajaks.
Küll mängiti pesunaist, mis läks üle juba riidepoe mänguks ;)
 
Mulle on teile, kallid lugejad, ka üks palve. Mul on suur soov alustada ettevõtjana, kes redisainib mööblit. Palun teil täita üks ankeet (valikvastused), mis ei võta teilt palju aega, kuid mis mulle on väga oluline.
Suur aitäh!
 
 
 Värvirikast suve soovides,
Kathy

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...