reede, 18. juuli 2014

Jeppijee, blogis üle 10 000 külastuse

Suur rõõm, et minu blogis on lugejaid käinud nüüdseks üle 10 000. Vaadates statistikat, siis külastusi on järgnevatest riikidest: Eesti, Ameerika Ühendriigid, Iisrael, Soome, Saksamaa, Ukraina, Austraalia, Suurbritannia, Serbia, Prantsusmaa. Põnev-põnev, ma nüüd kohe ei teagi, kas edaspidi vaja postitusi ka inglise keeles kirjutada, või nende riikide esindajateks on meie omad kallid eestlased ;).
 
 
 
 
Siit ka üleskutse!
Kallid lugejad andke endast ikka märku ja kui omate oma tegevuste kohta blogi või facebooki lehte, jagage ka neid minu ja teiste lugejatega. Kindlasti pakub mulle huvi, mille huvitavaga tegelevad minu lugejad ;)
 
Kindlasti võite ka teada anda, missugused teemad on enim huvi pakkunud ning mille kohta sooviksite lugeda.
 
Ikka teie,
Kathy
 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

4 kommentaari:

  1. Tere!

    Mulle meeldib selle blogi positiivsus, naiselikkus, romantilisus. Loomulikult ka need vahvad mööblitükid ning sisustusnõuanded. Eriti mõnus on see, et see on eesti keeles! :)
    Ise tegelen peamiselt õmblemisega, eriti lummatud olen redisainist. Praegu olen küll remondilainel, varsti saan jälle õmblusmasina taha, juba ootan väga! :)
    Mu tegemisi saab näha kahest blogist (üks üldine õmblusblogi, teine on nö konkreetne projekt teha vanadest teksadest uusi asju):
    https://kaieppkasitoo.wordpress.com/
    https://fromoldjeans.wordpress.com/

    Soovin Sulle uudi ideid ning palju särtsu nende teostamiseks! :)

    Kai-Epp

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh sulle Kai-Epp, et jagasid meiega oma blogisid, juba käisin piilumas, isetegemisi oi-oi kui palju. Väga osavate kätega ja nii palju õmblustöid on jõutud ette võtta :) Aitäh sulle, et oled mu blogi külastaja!

      Kathy

      Kustuta
  2. Hei-hei!
    Mulle meeldib, et siin blogis on väga palju pilte ja saab hulgaliselt ideid. Ilmselt kunagi on mul ka vintagest inspireeritud elamine :)
    Minu blogist http://hennamingles.wordpress.com/ leiab seinast-seina kraami. Hetkel remondijuttu, mõnikord tähtsamatest tegemistest või sündmustest pajatusi ja üpris palju leiab ka erinevat isetegemist. Enda jaoks kõige põnevam on praegu ilmselt savikeraamika ja koduveini tegemine.

    Kõike head edaspidiseks ja et need numbrid aina kasvaksid!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh sulle Hennamingles heade sõnade eest :) Väga tore blogi, leiab kõike huvitavat, nagu autor lubanud on ;)

      Kustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...