reede, 27. detsember 2013

Vintage söögitoakapp lastele :)

Et siis seekord nõndaviisi, ühe söögitoakapi olen juba varem teinud, mis on endale juba oma kodu leidnud, kuid seekordse kapi omanikeks on mu enda lapsed :)





Mul on kohe kahju, et kapist enne minu kätte sattumist pilte ei teinud :(  Kapp sai endale valge värvuse ja vintage stiilis välimuse. Kaunistuseks roosid ja kivikesed. Lisatud said ka puupulgad, mis taldrikuid paigal hoiavad.

Taldrikutega on oma lugu. Kodus taldrikuid igasugustes mõõtmetes, kuid kahjuks kas liiga suured või väikesed. Nii saigi barbiele sobivas mõõdus taldrikud tehtud fimo savist. Peale ahjus käimist, värvisin valge akrüülvärviga, lisasin roosid ja lakkisin üle.




Arvan, et lõpptulemus sai kaunis :)


Olen iga postituse lõppu lisanud jagamisnupukesed, kellele minu postitused meeldivad, võivad neid jagada :)




Kathy


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...